Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Előttem a jövő záloga?

Van sztorid? Mélt ide: jovozaloga@gmail.com

Friss topikok

  • cikike: Tök jó a szöveged. De ne nagyon csodálkozzon a BKF, hogy sok az idióta, hiszen 80 (160) ponttal... (2010.03.11. 14:02) Első
  • Bodzamese: én baszics, éjjel 2-3 között, napi 6 kv után, esetleg némi mate tea örömteli hatása alatt. Szóban ... (2010.03.11. 14:00) Napi szakdolgozati mondatszörny

Címkék

Témaválasztási nehézségek

2010.02.17. 09:12 wombatman

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

- Egyedi szakdolgozati témám lenne... Viszont kérvényeznem kell, hogy elfogadja a suli...

- Rendben, mi a téma?

- Szex...

- ?????

- Háááááát szexuális tartalmak, eszközök megjelenése, forgalmazása az interneten...

- Bocs, nem tartozik rám, de miért pont ez?

- Nyolc hónapja nincs pasim...

Paff. Aláírtam.

Két nap múlva telefon egy kollégától:

- Na milyen hallgatót küldtem neked?

Szólj hozzá!

Címkék: szex egyetem szakdolgozat főiskola

A bejegyzés trackback címe:

https://zalog.blog.hu/api/trackback/id/tr41765439

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása